گزارش مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده سال ۱۳۹۹

 در رویدادها, مدارک

پیرو آگهی فراخوان منتشره در روزنامه شهروند مورخ ۹۹/۶/۱۸، جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده اتحادیه صنایع بازیافت ایران در ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۷/۲ در محل تراس سالن پذیرایی شاندیز ماهان با حضور آقای مهدی صیافی نماینده اتاق بازرگانی وصنایع و معادن و کشاورزی ایران تشکیل شد.

پس از رسمیت یافتن جلسه، آقای ولی‌اله غلامی نجف‌آبادی به سمت رییس، آقایان حسین منیری و حمید بهشتی‌منفرد به سمت ناظر و آقای امین صدرنژاد به سمت منشی جلسه انتخاب شدند و قبول سمت نمودند.

مجمع پس از ذکر نام و یاد خداوند متعال رسمیت یافت و وارد بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات به شرح ذیل اتخاذ گردید:

گزارش عملکرد هیئت مدیره، گزارش خزانه‌دار، صورتهای مالی و تراز منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ قرائت گردید و گزارش بازرس قانونی آقای علی تیموری قرائت شد. مجمع پس از استماع گزارش‌های فوق‌الذکر و استماع نظرات مخالفین و موافقین و طرح سوالات از سوی اعضاء و ارایه پاسخ لازم از سوی هیئت مدیره، گزارش عملکرد اجرایی و مالی هیئت مدیره و تراز منتهی به سال مالی ۹۸ را تصویب کرد.

به پیشنهاد هیئت‌مدیره مبلغ ورودیه برای اعضاء جدید اتحادیه ۴۰میلیون ریال، و حق عضویت سالیانه برای کلیه اعضاء مبلغ ۴۰میلیون ریال به تصویب مجمع رسید. برای اعضای افتخاری نیز پرداخت حق عضویت سالیانه لغو گردید.

جهت انتخاب بازرس قانونی به صورت کتبی رای‌گیری به عمل آمد و آقای علی تیموری به سمت بازرس اصلی و خانم ناهیده مینایی به سمت بازرس علی‌البدل اتحادیه برای مدت یک سال انتخاب شدند و قبول مسئولیت نمودند.

جلسه در ساعت ۱۷:۳۰ با ذکر صلوات پایان یافت.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید