رییس کارگروه صنعت اسقاط در مصاحبه با عصر اقتصاد:‌ «رانت اسقاط خودرو، ۹۵ درصد مراکز را به تعطیلی کشاند.»

 در اخبار, گالری

محمدحسین گودرزی، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی مراکز اسقاط درگفتگو با «عصر اقتصاد» ادعا کرد: در روز تعطیل رسمی ۱۴ خرداد، سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، باز شد و ۸ هزار گواهی اسقاط جابه جا شد.

گودرزی در مورد اقدام رانت سازی که در روز رحلت امام(ره) رخ داده، ادعا کرد: طبق مدارک موجود، بدون اطلاع رسانی قبلی، در روز تعطیل رسمی ۱۴ خرداد ۹۸ و رحلت امام خمینی(ره) ، ساعت ۱۰ سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای باز شده و ۸ هزار گواهی اسقاط بین افرادی خارج از این صنف جابجا شد و با تماس های مکرر با معاون وزیر و مشاور ایشان در ساعت ۷الی ۸ بعدازظهر صفحه بسته شد.
رئیس کارگروه خودرویی صنایع بازیافت کشوردر مورد انگیزه این امر گفت: به علت نبود هیچ اطلاع رسانی قبلی، مراکز اسقاط نتوانستند گواهی تهیه کنند و فقط تعدادی خاص این صنعت موفق به جابجایی این گواهی ها شدند.
گودرزی ادامه داد: به نظر می رسد برای تهیه این گواهی ها با قیمت ارزان و تحت فشار قرار دادن مراکز، چنین اتفاقاتی رخ داده است. متاسفانه ۹۵ درصد مراکز به تعطیلی کشیده اند و عواقب این کار بیکاری تقریبا چهار هزار خانوار وتبعات اجتماعی آن، هوای آلوده کلان شهرها و مصرف بی رویه سوخت است.
لازم به ذکر است، روزنامه «عصر اقتصاد» آمادگی دارد، افراد و سازمان ‌‌‌‌هایی که مستنداتی خلاف گفته های آقای گودرزی دارند را دریافت و منتشر کند و در هر صورت، پاسخگویی و رسیدگی از مقامات ذیربط، نسبت به این اظهارات را انتظار داریم.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید