اتحادیه صنایع بازیافت ایران میزبان عوامل جشنواره «طبیعت بی‌جان، دست‌های جان‌بخش»

 در اخبار
اداره ارشاد اسلامی شمیرانات به عنوان مجری جشنواره “طبیعت بی جان ، دستهای جان بخش” و به منظور همکاری و همگرایی دستگاههای فعال در حوزه فرهنگ و هنر و بازیافت، نشستی را در اتحادیه صنایع بازیافتی ایران برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شمیرانات عوامل دست اندرکار نخستین جشنواره ملی حجم سازی با مواد بازیافتی تحت عنوان طبیعت بی جان ، دستهای جان بخش گردهم آمدند تا زمینه های همکاری و هماهنگی های لازم را فراهم کنند.
سیدحسن صفوی دبیر اجرایی جشنواره در این باره گفت: کنار هم قرار گرفتن فرهنگ و هنر و صنعت بازیافت در قالب خلق آثار هنری از مواد دور ریز کمتر در کشور اتفاق افتاده و ما در این جشنواره بدنبال این هستیم تا در سطحی عالی به این هدف برسیم.
وی ضمن تاکید بر رویکرد هنری جشنواره مواد بازیافتی اذعان داشت: این رویداد هنری می تواند به عنوان ابزاری مهم و مناسب جهت زمینه سازی و تغییر در دانش و نگرش مردم نسبت به تولید مواد بازیافت و نحوه استفاده بهینه از همین مواد در زندگی و فضاهای شهری تاثیر گذار باشد.
دومین نشست عوامل این جشنواره متشکل از نمایندگان اداره ارشاد اسلامی شمیرانات ، سازمان پسماند شهری تهران ، معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، موسسه فرهنگی هنری پژوهشگران نو اندیش و جمعی از هنرمندان این حوزه روز یکشنبه ١۴ مردادماه در محل اتحادیه بازیافتی ایران برگزار گردید.
جشنواره ملی حجم سازی از مواد بازیافتی با عنوان”طبیعت بیجان،دست های جانبخش” در حال برگزاری است و علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات مراجعه نمایند.

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید